Wedstrijdverslag

Bennekom loopt tegen zware nederlaag aan

6 maart 13:30  Om 15.00 uur was gistermiddag de aftrap tussen Bennekom en csv Apeldoorn. Bennekom ging goed van start en zette csv Apeldoorn onder druk waar ze niet onderuit konden komen. Er kwamen ook 100% kansen maar wat al een paar weken aan de orde is; het afmaken is een probleem. Zo was de eerste kans voor Niek van Ginkel die een schot in de korte hoek plaatste maar de keeper zijn inzet goed redde. Andreas Dusink mocht één op één op de keeper af gaan maar wederom was de keeper de baas. Niek van Ginkel kreeg hierna nog 2 kansen. Een kopbal die ging over en een inzet die de keeper kon stoppen.meer »

BENNEKOM DOET ZICHZELF TEKORT TEGEN KHC

15 februari 7:45  Om 14.30 uur werd er gisteren afgetrapt tussen KHC en Bennekom. Voetbalvereniging Bennekom ging goed van start en liet de bal geduldig rond gaan om zo door de terug getrokken defensie van KHC te komen. De eerste kans was voor Nick maar schoot de bal naast. Hierna kreeg Niek een grote kopkans maat deze kwam op de lat en voor de rebound kwam Koen net te laat. Een corner van Giovanni, die hij heel mooi probeerde in te draaien, werd goed gered door de keeper. Niek kwam één op één op de keeper af. Iedereen telde hem al maar door een goede redding van de keeper wist hij de bal uit het doel te houden. KHC kwam voor het goal van Bennekom maar door een fantastische reflex van Christian hield hij zijn goal schoon. Giovanni mocht een vrije trap nemen iets verder dan de 16 maar deze ging net naast. We gingen met een 0-0 stand rusten.meer »

Bennekom wint van De Merino's en stijgt naar 2e plek

21 november 18:45  Bennekom wist wat het te wachten stond ze moesten winnen om de aansluiting boven aan vast te houden, zeker met het oog op volgende week dan komt de nummer 1 op bezoek in Bennekom. Bennekom ging goed van start en De Merino's speelde heel erg ingezakt. De eerste kansen waren voor Bennekom.meer »

Bennekom 1 wint van GVA (1-5)

14 november 18:00  Gisteravond stond om 17:00 uur de bekerwedstrijd op het programma bij en tegen 3e klasser GVA. De wedstrijd startte start in een vrij dichte mist maar gelukkig trok deze snel weg.meer »

Bennekom herstelt zich tegen DOS '37

8 november 9:30  Gistermiddag stond de wedstrijd tussen Bennekom en DOS'37 op het programma. Het was aan Bennekom om te laten zien dat de wedstrijd van vorige week echt een offday was en dat we ons weer bij elkaar hebben geraapt. Onze mannen gingen goed van start en aan de energie was te zien dat we deze wedstrijd wilden winnen.meer »

Ga naar archief