Wedstrijdverslagen

Bennekomse trein dendert door!

Gistermiddag stond voor Bennekom 1 de uitwedstrijd tegen DZC '68 1 op het programma. We begonnen heel erg goed, met name door vooruit druk te zetten. Dit leverde in de 14e minuut de 0-1 op. Door goed druk te blijven zetten kwam kort na het eerste doelpunt, in de 20e minuut, de 0-2 op het scorebord. Voetbalvereniging Bennekom schakelde een tandje lager waardoor DZC '68 wat meer in de wedstrijd kwam en kansen kreeg. In de 27e minuut kwamen ze terug tot 1-2 en ook na dit tegendoelpunt kregen ds Doetinchemmers nog een aantal goede kansen tot aan het rustsignaal.

Na de pauze ging Bennekom lekker van start en gingen we vol gas voor de 3 punten. In de 58e minuut viel hierdoor de 1-3 en in de 67e minuut werd de 1-4 binnen getikt. De overige 25 minuten werd de wedstrijd als volwassen mannen uit gespeeld en tekenden we na het eindsignaal voor de overwinning in Doetinchem. Doelpuntenmakers voor Bennekom waren Ismael Antonio, Quincy Veenhof en Fabian Mösle wist zefs 2 keer het net te vinden.
We blijven ook na deze match nog ongeslagen en verstevigen onze positie in de bovenste regionen van de ranglijst. Volgende week wacht de thuiswedstrijd tegen DOS '37 en proberen we de zegereeks voort te zetten!
Geen wedstrijdverslagen gevonden