Bestuursleden VV Bennekom 2019-202

► Buitenploeg
 ► Verzekeringen
 ► Externe vertegenwoordiging

"Wie had er ooit  gedacht dat in een gepensioneerd K&O arts een voorzitter van een voetbalvereniging zou schuilen? Deze voorzitter niet in elk geval, maar toch bekleed ik dit ambt al weer een kleine twee jaar. En dat met veel plezier. Een vereniging als VV Bennekom is altijd in beweging, als voorzitter probeer ik al die energie in goede banen te leiden. Daarnaast tref je me ook regelmatig langs de lijn. Bij Bennekom-1, het senioren-op-leeftijd-team van mijn zoon of het aanstormend talent van mijn kleinzonen: Als voorzitter ben ik van alle markten thuis"

Stefan Aarninkhof
Vicevoorzitter

email: vice-voorzitter@vvbennekom.nl

► Jeugdvoetbal en Lijn-coördinatoren
► Mediacommissie en communicatie
► Vrijwilligerszaken
► Tulpkamp

"Sinds onze landing in Bennekom in 2012 loop ik rond bij de club.
In het begin alleen vanwege twee voetballende jongens, maar al gauw werd de betrokkenheid groter: van Lijn-coördinator en trainer/leider, via Tulpkamp naar Hoofdlijn-coördinator.
Genoeg te doen bij de mooie vereniging ! Op dit moment ben ik vicevoorzitter in het bestuur, coördineer ik samen met Martijn Fluit de J019/J017 en fluit ik tweewekelijks de boys van de J014-2"

Leon_Koolen.jpegLéon Koolen

email: penningmeester@vvbennekom.nl

► Begroting/Rapportage en Jaarrekening (P&C)
► Financiële positie vereniging lange termijn

"Een vereniging bestaat voor haar leden en de vrijwilligers maken dit mogelijk. Ik ben goed met financiën en ik ben een enthousiast VVB lid. Nou 1+1=2 dus!

En het mooie is dat er een ploeg goede vrijwilligers met mij het huishoudboekje van de club doet. Samen met de financiële commissie zorgen we voor de ledenadministratie, contributies, budgetten en begroting, administratie, reportages en jaarstukken.

Het echt actief voetballen heb ik inmiddels doorgegeven aan mijn zoon en dochter. Dus op zaterdag sta ik graag langs de lijn bij m'n kinderen te kijken.

Tot ziens langs de velden en/of in de kantine!"

Annet_Makkink.pngAnnet Makkink
Jeugdvoetbal onderbouw (m/v)

email: jeugdvoetbalonderbouw@vvbennekom.nl

► Jeugdvoetbal onderbouw

► Meiden- en vrouwenvoetbal

"Ook ik ben door voetballende kinderen bij VV Bennekom terecht gekomen, inmiddels al weer een jaar of 10 geleden.

De afgelopen jaren ben ik op verschillende manieren bij de club betrokken geweest; begeleiding van de verschillende teams van mijn kinderen, organisatie vriendinnentoernooi en meedenken met het beleidsplan.

Mijn zoons hebben hun voetbalcarrière inmiddels opgegeven, maar mijn dochter voetbalt nog altijd met veel plezier."

EvertjanTromp.jpgEvert-Jan Tromp
Algemeen bestuurslid

email: sponsoring@vvbennekom.nl

Portefeuille:

► Sponsoring

"Sinds mijn zoon in 2016 in de FIFA league ging spelen sta ik langs de lijn, net als veel ouders met veel enthousiasme het elftal aanmoedigen. Maar wel langs de lijn. Op een gegeven moment had ik zo iets het is wel heel makkelijk zo langs de lijn staan en elke keer de mailtjes omtrent vrijwilligerswerk naast me neer te leggen. Ik heb de bal opgepakt en ben nu binnen het bestuur verantwoordelijk voor sponsoring om zo een steentje bij te dragen aan deze mooie club."

MichelFluit.pngMichel Fluit
Algemeen bestuurslid

email: voetbaltechnischezaken@vvbennekom.nl

► Voetbaltechnische zaken

"VV Bennekom is echt mijn club
. Ik ben reeds vanaf mijn zesde lid maar heb inmiddels ook al 3 voetballende zonen bij Bennekom. Zelf heb ik tot mijn 36e jaar actief gevoetbald en eigenlijk altijd vrijwilligers taken opgepakt. Ik vind het persoonlijk belangrijk dat als je lid bent van een club, je ook her en der een handje uitsteekt. Daarbij gaat het niet zozeer om het aantal uren wat je erin steektmaar het feit dat wat je doet. Mijn vrijwilligers verleden gaat van jeugdtrainer, tot algemeen coördinator tot jeugdbestuur, tot kantine dienstenetc. De laatste jaren ben ik nauw betrokken geweest bij de bovenbouw jeugd (trainer/leider jo17-1 en beloftes). Bennekom heeft een goede jeugdopleiding waar zowel de faciliteiten voor de breedte sport teams als selectie teams goed op orde zijn. Uiteraard zijn er altijd verbeterpunten en  daar gaan we lekker mee aan de slag. De ambitie & visie vanuit de club & TC om met het eerste en tweede elftal op een zo hoog mogelijk niveau te voetballen– maar wel met regionale herkenning, spreekt mij zeer aan, sterker nog, gezien het niveau van onze jeugdelftallen moet dat ook onze ambitie zijn. Vandaar dat ik ook graag mee help in de verdere uitwerking en ontwikkeling van deze visie, wel vanuit het oogpunt dat “plezier” centraal moet staan voor iedereen."