Kleding / Tenue

Reglement:

Wassen van de kleding

Wij vragen u vriendelijk, voordat u de eerste wedstrijd gaat spelen, het tenue eerst eenmaal te wassen in koud water (spoelprogramma) met azijn, dit voorkomt dat het shirt gaat verkleuren. Daarna ligt de verantwoording voor het wassen van de tenues bij het team zelf.

Verantwoording kleding

Het team is als geheel verantwoordelijk voor het reilen en zeilen omtrent de wedstrijdtenues. Dus van een ieder wordt verwacht dat er op verantwoorde wijze mee omgegaan wordt. Het kan altijd gebeuren dat er iets van het tenue kapot gaat, meld dit dan gelijk aan de teamleiding. Bij vermissing of ontoelaatbaar gebruik zal het team hierop aangesproken worden en zullen de vermiste spullen door het team vergoed moeten worden.

De kosten voor het verlies bedragen:

Shirt € 30,-
Broek € 12.50
Kousen € 7.50
Dus zorg er gezamenlijk voor dat dit niet hoeft te gebeuren.

Aan het eind van het seizoen wordt een inleverdag voor alle kleding van de teams gepland. De tenues worden dan gecontroleerd door de kledingcommissie. Aan het begin van het seizoen staan de tassen met kleding weer voor U klaar.

Kledingsponsoring

Naast het uniforme wedstrijdtenue, blijft het altijd mogelijk om per team een sponsor te vinden voor de overige materialen die ook uit dezelfde uniforme 100%Voetbal kledinglijn komen zoals tassen, trainingspakken, inloopshirts, jassen etc. Deze kleding kan uitsluitend via de vereniging besteld worden en kan uiteraard voorzien  worden van bedrukking.

Kleding van andere leveranciers dan de uniforme kledinglijn zijn niet meer toegestaan.

Voor  meer informatie  over de diverse mogelijkheden en kosten kunt u terecht bij de personen  van de Sponsorcommissie; onder andere te bereiken via kledinglijn@vvbennekom.nl

Bekijk ook eens de speciaal voor VV Bennekom ontworpen 100%Voetbal Fanshop op onze homepage.

Uittenue

Buiten elke leeftijdscategorie een tas met complete set uittenue. Mocht u een uittenue nodig hebben, dan dient u zich tijdig te melden bij de materiaalbeheerder: materiaalbeheer@vvbennekom.nl.

Die zal u (op donderdag tussen 19.30-20.00 uur) een tas met wedstrijdtenues meegeven. Deze tenues moeten de donderdag daaropvolgend om 19.30 (gewassen), compleet, weer ingeleverd worden.

NB. anders dan de naam doet vermoeden gaat het hier om thuiswedstrijden, als tegenstander in vergelijkbare kleuren speelt, de thuisspelende vereniging moet het oplossen, verdiep je dus week van te voren in de tegenstander, laat je niet verrassen.

Spelersreglement

Voetbalvereniging Bennekom verplicht iedere speler om in het officiële tenue van de kledinglijn van de voetbalvereniging te spelen.
VV Bennekom zet een unieke uniforme kledinglijn neer: Wees er met z’n allen zuinig op!!!!

Vragen en opmerkingen?

Mocht u vragen of opmerkingen hebben staat de kledingcommissie u graag te woord. Ze zijn per e-mail te bereiken:

kledinglijn@vvbennekom.nl

Voorwaarden Bruikleenovereenkomst sponsorkleding selectieteams

• De kleding mag uitsluitend tijdens een voetbalwedstrijd van voetbalvereniging Bennekom worden gebruikt en niet tijdens de training of bij andere gelegenheden, tenzij daarvoor door het bestuur toestemming is gegeven.
  • Het is niet toegestaan de kleding anders te gebruiken dan waarvoor het bedoeld is.
  • Zonder toestemming van het bestuur mogen er op de kleding geen uitingen, zoals namen, rugnummers, emblemen en dergelijke worden aangebracht.
  • Kleding dient volgens het wasvoorschrift gewassen te worden. Indien, door het niet in acht nemen van die wasvoorschriften, schade aan de kleding ontstaat, kan men aansprakelijk worden gesteld. Dit wordt beoordeeld door het bestuur.
  • Indien tijdens de wedstrijd schade aan kleding is ontstaan, dient dit direct na afloop van de wedstrijd door de speler bij de trainer/leider worden gemeld. Voor de schade aan de kleding, die tijdens de wedstrijd is ontstaan, wordt de speler niet aansprakelijk gesteld, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld. De leider brengt hierover advies uit aan het bestuur.
  • Bij vermissing van kledingstukken dient men dit direct te melden aan de trainer/leider. Bij vermeend diefstal moet een proces-verbaal van aangifte van de politie worden overlegd. Of iemand aansprakelijk wordt gesteld is ter beoordeling aan het bestuur.
  • Indien men tijdens het voetbalseizoen het lidmaatschap beëindigt, dient de door voetbalvereniging Bennekom verstrekte kleding en eventueel andere materialen ingeleverd te worden. Zolang de kleding niet ingeleverd is, loopt de contributie door.
  • De speler is verantwoordelijk voor de in bruikleen gegeven kleding en sporttas. Bij beschadiging of verlies van kleding of sporttas (uitgezonderd slijtage) dient de speler deze te vergoeden tegen de bovenstaande werkelijke kosten en worden prijsverhogingen geïndexeerd. De werkelijke kosten worden in rekening gebracht door middel van automatische incasso. Dit geldt ook wanneer er aan het eind van het seizoen blijkt dat er spullen ontbreken.
  • In gevallen waarin de voorwaarden niet voorzien, beslist het bestuur.

Wasvoorschrift

• De kleding dient binnenste buiten gekeerd gewassen te worden.
  • Wassen bij een temperatuur volgens het label in de kleding.
  • Nooit chemisch laten reinigen.
  • Nooit in een wasdroger.
  • Niet strijken.
  • Wasmiddel zonder bleekmiddel gebruiken.