Reünie 70 jaar

UITNODIGING REÜNIE 70 jaar VV Bennekom

Hallo heren en dames van Toen,

Dank voor jullie interesse in de reünie!

Aangezien jullie in de afgelopen 70 jaar als speler, trainer, verzorger of leiding deel hebben uitgemaakt van ons 1e elftal, 2e elftal of Dames 1 wil “De Club van Toen” jullie heel graag uitnodigen voor een grote reünie ter gelegenheid van het 70 jarig jubileum van de VV Bennekom op zaterdag 28 september 2024.

Wellicht hebben jullie bijzondere jaren gehad, grote successen gekend, mindere jaren gehad maar wel altijd samen in dat mooie rood/witte shirt gespeeld.

Ons lijkt het bijzonder leuk om jullie (voetbal) vrienden van toen weer te ontmoeten op deze dag en de herinneringen weer te delen met elkaar.

Heel veel van de oud spelers/speelsters hebben via WhatsApp deze uitnodiging inmiddels op hun telefoon ontvangen.

Mocht je van (voetbal)vrienden horen dat ze geen uitnodiging hebben gehad via WhatsApp en ze wel interesse hebben , geef dan naam en  mobielnummer door via Club van Toen, dan krijgen ze alsnog een uitnodiging.

Daarnaast zijn wij nog steeds op zoek naar trainers, leiders en spelers die vanaf de oprichting t/m de jaren '95 in Bennekom 1 of Bennekom 2 hebben gespeeld. Na 1995 hebben we het aardig in kaart alleen zullen sommige mobielenummers helaas niet kloppen.

Mochten jullie namen weten, willen jullie deze dan doorgeven, graag met mobielenummer, via clubvantoen@vvbennekom.nl

Globaal programma van deze reünie:

15.30 uur Inloop in de Reünie tent met hapje en drankje

17.00 uur Competitiewedstrijd VV Bennekom 1

19.00 uur Eten, hapje en drankje

20.30 uur Barsluiting in tent en kan er verder gepraat worden in kantine (dan consumpties zelf betalen)

De kosten zijn €20 per persoon (partner gratis).

Opgave kan via www.vvbennekom.nl/inschrijving-reunie

We zien veel van jullie graag op 28 september.

Club_van_Toen_10apr.jpg