Beloftencompetitie uitgesteld

21 maart 2020 12:00

Brief van organisatie Beloftencompetitie, van Loek Budding:
Dag allen,
Eigenlijk geheel overbodig dat ik jullie een e-mail stuur over de nog te spelen wedstrijden van onze Beloftencompetitie. Het is totaal onbelangrijk in deze bizarre tijd.
Toch wil ik het er wel even kort over hebben. Zijn nog maar 3 wedstrijden, 2 halve finales op 7 april en finale op 6 mei.
Gezien de berichten van de KNVB over het (on)mogelijk afwerken van de huidige competities (met veel midweekse wedstrijden) zullen de 3 wedstrijden van de Beloftencompetite zeer waarschijnlijk niet meer worden gespeeld.
Toch wil ik hier nog niet definitief vanuit gaan. Wel schrappen wij uiteraard de data 7 april en 6 mei. Wij zijn wel flexibel in het opnieuw vaststellen van deze wedstrijden op een ander moment.
Dus de opties 7 april en 6 mei kunnen wij vergeten. Of het op een ander moment nog wel kan, is zeer de vraag, maar zullen wij afwachten.
Het kan natuurlijk zijn, dateen of meer clubs, die de halve finale spelen, op voorhand niet meer verder willen. Dat kan, is prima, maar dat hoor ik dan graag.
Sterke met alles wat er op dit moment bij alle verenigingen moet worden geregeld, maar vooral met het omgaan met het coronavirus.
Hartelijke groet,
Loek Budding