Wedstrijdverslag

Mogelijk beslissingsduel tussen FC Twente en AZ voor derde plek

Gisteren om 14:00  Ondanks een overtuigende 7-2 overwinning lukte het FC Twente afgelopen weekend nog niet om de derde plek veilig te stellen. AZ won voor de vierde wedstrijd op rij en blijft daardoor meedoen in de strijd om de derde plek. Er kan zich mogelijk een unieke situatie voordoen, waarna een ultiem beslissingsduel zou moeten worden gespeeld. meer »

Dit is hoe de play-offs voor Eredivisie promotie eruit zien

Gisteren om 12:30  Na de directe promotie van Willem II en FC Groningen is er voor Roda JC nog maar één mogelijke route naar de Eredivisie: de play offs. Maar welke teams kunnen elkaar hier allemaal tegen komen? En hoe ziet het schema er precies uit? meer »

FC Twente-hattrickheld Steijn hoogste nieuwe binnenkomer in ESM Gouden Schoen-ranking

Gisteren om 11:00  Bam! Vorige week stonden geen spelers van FC Twente in het overzicht van de ESM Gouden Schoen geklasseerd. Nu twee! Sem Steijn is de hoogste nieuwe binnenkomer in de top honderd van het Europese topscorersklassement. Ricky van Wolfswinkel keert terug in de ranking. In de top vijf is Lautaro Martínez teruggekeerd. De twee topscorers van de Eredivisie behouden hun plek bij de bovenste tien. meer »

Wie moet Bayer Leverkusen nog verslaan voor een ongeslagen seizoen?

Gisteren om 9:00  Vijftig wedstrijden op rij heeft Bayer Leverkusen al niet meer verloren. De ploeg van hoofdcoach Xabi Alonso wacht nog drie finales om een ongeslagen treble binnen te slepen. Welke clubs kunnen dit perfecte seizoen nog in de weg staan? meer »

Dit waren de hoofdrolspelers van de KKD in 2023/2024

13 mei 2024 15:00  Afgelopen vrijdag kwam er een spectaculair slot aan dit zinderende Keuken Kampioen Divisie-seizoen. Willem II pakte de titel, thuis tegen Telstar en FC Groningen won in de Euroborg van Roda JC, waardoor het laatste directe Eredivisie-ticket bemachtigd werd. Nu de emoties weer wat gezakt zijn, is het een mooi moment om terug te kijken op de hoofdrolspelers van het afgelopen seizoen in de Eerste divisie. meer »