Over

Club van Toen

Op initiatief van enkele (oud)leden, (oud)voetballers en (oud)bestuursleden is de Club van Toen opgericht.

Ze is bedoeld om mensen die gedurende minimaal een seizoen betrokken zijn geweest bij het eerste én tweede elftal (als speler, begeleider, verzorger of trainer) een keer per anderhalf jaar bij elkaar te laten komen.

Zo kunnen herinneringen worden opgehaald en foto’s en knipsels uit het nabije en verre verleden worden uitgewisseld. Er kan naar lezingen door een prominente persoonlijkheid uit de voetbalwereld worden geluisterd en/of naar muziek van wie dan ook.

Op de website van vv Bennekom onder de tab Club van Toen staan nieuws, verslagen en foto’s.
Ook kunnen er mededelingen worden gedaan over het wel en wee van iedereen. Zo blijft iedereen van elkaar op de hoogte.
Het motto van deze Club is: Binding, Gezelligheid en Gewin voor Bennekom

Aan elke deelnemer van een bijeenkomst zal een kleine financiële vergoeding worden gevraagd ter dekking van de gemaakte kosten.
De werkgroep Club van Toen is bereikbaar via clubvantoen@vvbennekom.nl

Leden - Club van Toen: