Pupil van de Week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Bennekom JO10-1JM

Hallo Allemaal,

Ik ben Senn Busser en ben 9 jaar oud!
Voetballen vind ik erg leuk en heb altijd gevoetbald bij VV Bennekom!
Altijd wilde ik al op voetbal en heb nooit een andere sport gedaan! Was altijd met de bal bezig en aan het voetballen dus was het een makkelijke keuze om op voetbal te gaan!

Ik ben begonnen toen ik 5 jaar oud was bij de Bambino’s.

Nu speel ik in JO10-2 waar ik het erg naar mijn zin heb. We hebben een heel leuk team!!
Ik speel op de positie rechts buiten.
Ik heb een hard schot en scoren doe ik graag!
In de competitie doen we het best wel goed, we willen altijd winnen , maar verliezen soms ook!!

Als ik profvoetballer wordt wil ik graag bij Ajax voetballen! Dit is mijn favoriete club!!
Mathijs de Ligt en Frenkie de Jong vind ik de beste voetballers van Nederland.
De beste voetballer van de wereld vind ik Ronaldo!

Mijn favoriete speler bij Bennekom is Wessel van Shilfout! En het is mijn grote Neef!Hij mag soms ook al mee doen bij het eerste wat is super knap en leuk vindt!

Bennekom gaat zeker winnen zaterdag en de stand wordt 3-1!

Ik vind het heel leuk dat ik pupil van de week ben, en dat ik alles mee mag maken met Bennekom 1! Heb er super veel zin in!!

Team van de week JO10-2

Hierbij de informatie over het team van de week JO10-2 in de week van 30 april.

Teamleden
Senn Busser (Pupil van de week)
Lex Peters
Pim Barten
Ryan van de Fliert
Dylann Kraaijenzang (afwezig)
Mumoun Hamdan (afwezig)
Vigo Polman (afwezig)
Julian van Rennes (afwezig)

Dit nieuwe team heeft de weg naar boven gevonden. Na de eerste wedstrijd nipt verloren te hebben werd Lienden 10-1 verslagen in een hele spannende wedstrijd met 6-3. Onze goalie is Ryan, de ijzersterke verdediging wordt gevormd door Lex, Mimoun en Dylann. De linies worden aan elkaar verbonden door Senn en Pim. Julian en Vigo zorgen voor het nodige spectakel in de voorhoede. De focus ligt op plezier hebben maar winnen vinden de boys eigenlijk belangrijker. Meer en meer laten de jongens leuk combinatievoetbal zien met mooie aanvallen en wereldgoals. Niet voor niets mogen zij het team van de week zijn!
Overzicht pupillen van de week