Pupil van de Week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Bennekom JO11-2

Hoi, ik ben Roan Zweers en ik ben 10 jaar.

Dit is mijn 5e seizoen bij Bennekom, en ik speel in de JO11-2. Dit seizoen begonnen we in de 1e klasse, en werden we direct kampioen, daardoor promoveerden we naar de hoofdklasse, en ook in die klasse zijn we goed bezig. We zijn een heel hecht team, met allemaal goede spelers. Zelf speel ik altijd als aanvaller aan de linkerkant.

Mijn favoriete speler bij Bennekom is Jeffrey Rutgers, want die speelt op dezelfde positie als ik. De mooiste club van Nederland is natuurlijk Feyenoord, en de beste speler is Luis Sinisterra, want die kan allemaal leuke trucjes.

Ik vind het super om pupil van de week te zijn, Bennekom gaat vandaag met 3-1 winnen.

Deze week is JO11-2 Team van de Week!

Het team bestaat uit 10 kanjers die worden getraind en begeleid door de trainers/coaches Richard en Huibert. Twee keer per week werken de kids in de training keihard, om steeds een beetje beter te worden en op zaterdag maken ze het de tegenstanders steeds weer lastig. In de 1e fase leidde dit tot het kampioenschap in de eerste klasse, gevolgd door een promotie naar de Hoofdklasse. Voor het eerst speelt naast de JO11-1 van VVB ook de JO11-2 in de hoogste klasse. Ook in de 2e fase werden mooie resultaten behaald en daarom spelen de jongens, inmiddels versterkt met Esila, ook in de 3e fase weer in de Hoofdklasse, met afgelopen week een mooie overwinning uit bij Arnhemse Boys JO11-1.

Het veelzijdige team bestaat uit:

Noud Bosdijk (keeper)

Christiaan van Steenbergen (verdediging)

Jasper van ‘t Hul (verdediging)

Marnix van de Fliert (verdediging)

Tygo van Roest (middenveld/ verdediging)

Bob van Amerongen (middenveld)

Esila Ecrin Eren (middenveld)

Marcus Sonneveld (middenveld)

Roan Zweers (aanval)

Romain van Egdom (aanval)

Overzicht pupillen van de week