VACATURE BESTUURSLID SECRETARIS

8 april 2024 8:30

Aanleiding:
Met ingang van het seizoen 2024-2025 komt de positie Bestuurslid Secretaris vacant. De Secretaris betreft een spilfunctie binnen het bestuur en de vereniging, in het bijzonder waar het gaat om communicatie met en vanuit de vereniging. Tevens vervult de secretaris een rol rond de coördinatie van vrijwilligersaangelegenheden.

Gezocht:
We zijn op zoek naar een enthousiast bestuurslid die deze taak op zich kan nemen, en daarmee de spin in het web vormt van de vereniging. We zoeken iemand die praktisch in het leven staat, oplossingen ziet, hands-on is en gemakkelijk communiceert.

Wat betekent dit voor jou?
Je vindt het leuk om vrijwilligerswerk voor Voetbalvereniging Bennekom te doen, en daarmee de betrokkenheid bij de club te versterken. Je bent sociaal, gedreven en hebt tijd om deze vaardigheden in te zetten voor de club. Qua tijdsbesteding voorzien we een inspanning van een paar uur in de week. We hopen op reacties van vrouwen en mannen.

Wat biedt VV Bennekom:
Een vrijwilligersfunctie waarbij je ondersteunt in het soepel laten draaien van de vereniging. En daarmee een niet te onderschatten bijdrage levert aan het werkplezier van je collega-vrijwilligers bij de vereniging, alsmede het voetbalplezier van onze leden.

Ben je geïnteresseerd of zoek je nadere informatie?
Neem dan contact op met Jan Burggraaf of Stefan Aarninkhof, via: bestuur@vvbennekom.nl