VV Bennekom verwelkomt twee nieuwe spelers voor 1e selectie

2 maart 2024 0:45

We zijn erg blij te melden dat we met Arslan Gümüs en Jonathan Quaye twee nieuwe ambitieuze spelers kunnen verwelkomen voor onze selectie voor 2024-2025.

De 23-jarige Arslan Gümüs komt over van competitiegenoot NSC Nijkerk. De dynamische en sterke aanvaller uit Hoevelaken, stond al wat langer op de radar bij VV Bennekom. Dit vanuit zijn periode bij Hoevelaken en Veensche Boys. Arslan bevestigde onlangs zijn kwaliteiten in de uitwedstrijd bij NSC (3-2- winst VV Bennekom). Hij scoorde hierin tweemaal en bleek met zijn diepgang, kracht en snelheid een echte handenbinder.

Daarnaast keert Jonathan Quaye na 4 jaar terug op de Eikelhof. Jonathan zat in het afgebroken Corona-jaar 2019-2020 al bij onze 1e selectie. Dit als jong studerend talent in Wageningen. Maar door een zware blessure, koos hij er toentertijd voor om in zijn woonplaats Nijmegen verder te revalideren. In de tussenperiode is er altijd contact gebleven met Jonathan. Inmiddels is de 24-jarige veelzijdige verdediger/middenvelder topfit en is hij aanvoerder en stuwende, stabiele kracht bij Quick 1888, de huidige koploper in de zondag 3e klasse D.

We zijn erg blij dat Jonathan en Arslan volgend jaar te zien zijn op De Eikelhof en wensen hen veel succes toe bij onze club!

WhatsApp_Image_2024-03-01_at_13.38.25.jpeg