Selectie Bennekom 1 voor seizoen 2024-2025 krijgt verder vorm

29 februari 2024 22:15

Voetbalvereniging Bennekom is erg blij te melden dat het voor komend seizoen weer vier spelers kan toevoegen aan de nieuwe selectie.

Aanvallers MarlonVersteeg en Roy de Graaf hebben hun contract verlengd en zijn ook volgend jaar weer op de Eikelhof te bewonderen.

Nieuwkomer in de selectie is Yassin Hazzat. Yassin is een talentvolle (linksbenige) middenvelder uit de J019-1. Hiermee schuift wederom een talent door vanuit onze succesvolle jeugdopleiding.
Daarnaast keert keeper Mike Vermeij per direct terug in de 1e selectie. Dit vanwege een zware blessure van Daan Rijsemus. Wij wensen Daan veel sterkte met zijn herstel.

We informeerden u eerder al over de verlenging van 11 spelers. Dit maakt dat voor komend seizoen de volgende 15 spelers zijn vastgelegd:
1. Arnout Lagerweij
2. Christian de Haan (k)
3. Emile Lieuwen
4. Jairo Soetowidjojo
5. Joris Klein Holte
6. Marlon Versteeg
7. Martijn Brussaard (k)
8. Maurice Kuppens
9. Mike Vermeij (k)
10. Noah Roethof
11. Roy de Graaf
12. Rayan Boukatan
13. Wessel van Silfhout
14. Yannick Zeeman
15. Yassin Hazzat

Bovendien is er positief nieuws vanuit de stafleden.
Eerder gaven trainers (Camiel Jager, Ronald Lieftink); de teammanagers (Sander van der Burg en Mark Jansen); de verzorger (Arie Rensen) en keeperstrainer (Johan Homan) al hun akkoord over een langer verblijf. Nu hebben fysiotherapeut Ronald Pol en assistent-scheidsrechter Adrie Andrea ook aangegeven, dat ze verbonden blijven.

We zijn erg blij dat veel spelers en stafleden verbonden blijven aan onze club. Er is naast het voetbalplezier veel ambitie om verdere stappen te zetten.
Wij wensen allen enorm veel succes en zien uit naar een mooie verdere samenwerking.