Wentzo; Wedstrijd- en balsponsor bij de thuiswedstrijd tegen RKHVV

23 februari 2024 19:00

Met Wentzo heeft Bennekom zaterdag in de thuiswedstrijd tegen RKHVV weer een balsponsor om met recht trots op te zijn.

Wentzo met aan het roer Martijn Wentzel, woonachtig in ons mooie Bennekom maar de zaak voerend vanuit het ook al zo mooi Garderen; ‘adviseert, realiseert en beheert complexe netwerkinfrastructuren’.

Wentzo is daarbij een bedrijf waarbij de mens en persoonlijk contact een dominante factor is. Als je de website bezoekt www.wentzo.com dan weet je meteen wat daarmee bedoeld wordt.

Niet alleen vanwege de belofte om betrouwbare, veilige en toekomstbestendige netwerken te realiseren maar ook vanwege de mensen waarmee dat gerealiseerd wordt.

Wentzo toont ook via de Wentzo-foundation haar maatschappelijke betrokkenheid en richt zich daarbij in buiten- en binnenland op kwetsbaren op het gebied van onderwijs, zorg en welzijn.

En Wentzo steunt dan ook nog ruimhartig de VV Bennekom; binnen de Jeugdacademie, binnen de businessclub en op zaterdag 24 februari als bal- en wedstrijdsponsor!