Bennekom wint in Nijkerk

3 februari 2024 19:15

Nadat thuisploeg NSC in de 20e minuut op 1-0 kwam was het vanaf de aftrap Bennekom dat orde op zaken stelde. Maurice Kuppens liet de 1 - 1 noteren waarna Roy de Graaf de ruststand op 1- 2 bepaalde.

Na rust was het Marlon Versteeg die de wedstrijd in het slot gooide door vanaf de hoek 16 meter een vrije trap op schitterende wijze binnen te schieten. NSC verzuimde daarna 2 grote kansen te benutten waarbij de strafschop in blessuretijd ook geen soelaas meer bood, ondanks de 2 -3 die dat betekende. Al met al een verdiende overwinning en een mooie herstart van de competitie. Over twee weken volgt op zaterdagavond 17 februari om 18.00 uur de inhaalwedstrijd tegen Bemmel.