Chris Woerts zorgt voor ouderwetse Business club avond

26 januari 2024 18:00

Op woensdagavond 24 januari trapte businessclub Foot Valley het nieuwe jaar af in haar eigen sponsorhome op de Eikelhof met als gastspreker; Chris Woerts.

De van o.a Feijenoord en het TV programma Vandaag Inside bekende Marketing Goeroe hield voor ruim 50 geïnteresseerde leden een bevlogen verhaal over keuzes, voorwaarden, out of the box denken maar ook over het ‘met beide voetjes op de vloer blijven staan’.
Via o.a Feijenoord, Heineken, de Champions League, Coca Cola, Sunderland en Excelsior Maasluis werd uiteindelijk het vragenuurtje bereikt waarbij Chris vrijuit antwoordde: over Woke, over Feijnoord-City, over Vitesse en over de aanvankelijke nr laatst van de Eredivisie .

Terwijl ook de naborrel op de Eikelhof uiterst gezellig bleek spoedde Woerts zich terug naar Rotterdam om daar nog het slot van het bekerduel Feijenoord- PSV mee te maken.
Woerts had zich bij de Bennekom boeking aanvankelijk niet gerealiseerd dat ook Feijenoord die avond zou kunnen spelen maar bracht ook bij Foot Valley zelf in de praktijk wat hij preekte en gaf dus gewoon en zeer geslaagd acte de présence.

Businessclub voorzitter Jan Veldhuizen presenteerde ook nog 2 nieuwe business leden met Johan van Dreven; gevestigd aan de Grintweg op de grens van Wageningen en Bennekom met autogroothandel J. Van Dreven en daarnaast ook actief in het vastgoed.
En Indrawati Blackman die samen met haar man Arcadious Blackman cateringbedrijf Aadjes’ keuken startte.