FOTOACTIE VVB VERLENGD! 📸🔴⚪️

30 januari 2024 21:30

Laat nu je professionele VVB foto maken door Stan Smits! Speciaal voor alle VVB-ers, van jong en oud, hebben we een leuke actie: Voor slechts €7,50 wordt jij door de Bennekomse fotograaf Stan Smits vastgelegd op sportpark De Eikelhof. En nog leuker: Van elke foto gaat 3 euro naar de club!

Na het succes van afgelopen vrijdag, is de datum voor ronde 2 bekend. Dit zal op vrijdag 9 februari zijn vanaf 19.00 uur op Sportpark de Eikelhof. Schrijf je in via https://www.vvbennekom.nl/1442/fotoactie/.

Je krijgt via de app ruim voor de fotoshoot een tijd toegewezen op volgorde van inschrijving. De foto van fotograaf Stan Smits kost maar € 7,50. Je krijgt je foto zowel afgedrukt als digitaal. Én er gaat € 3,- per foto naar voetbalvereniging Bennekom! Dus je sponsort ook nog je club.

N.b. Wij nemen geen contant geld aan. Zodra de foto klaar is, zal de fotograaf een Tikkie sturen.

Fotos_met_logo_en_jaartal_4.jpg