AFTRAP INSCHRIJVING 50e TULPKAMP! (MET WINACTIE!)

14 januari 2024 13:30

Jeugdvrienden en -vriendinnen van Voetbalvereniging Bennekom,
Nog een kleine vier maanden en dan is het zover: de 50ste editie van Tulpkamp. In de meivakantie (29 april t/m 3 mei) een week lang keten, voetballen, lol trappen en lekker lang opblijven. Tijdens de jubileumeditie zijn we voor de laatste keer te gast op de Wildwal in Lunteren, want deze locatie sluit na dit jaar helaas de deuren. Nog een extra reden om er een onvergetelijk kamp van te maken. Het wordt historisch, het wordt legendarisch, het wordt goud!

De inschrijving voor het jubileumkamp opent op zaterdag 3 februari. We trappen die dag af met een inschrijfochtend (van 08.30 tot 11.30 uur) op sportpark De Eikelhof, inclusief een snelheidsmeter (hoe hard kan jij schieten?) en winactie. We verloten onder alle aanmeldingen van de eerste inschrijfdag een gesigneerde bal van eredivisieclub Go Ahead Eagles.
Je kunt ons tijdens de inschrijfochtend vinden op het plein voor de kantine.
Daarna is inschrijven online mogelijk t/m 31 maart. Wacht niet te lang, want VOL = VOL!

WANNEER IS TULPKAMP?
Van maandag 29 april tot en met vrijdag 3 mei.

WAT IS TULPKAMP?
Een voetbalkamp met vrienden en vriendinnen: heel veel (voetbal)spellen, keten, lol trappen en gezelligheid!

VOOR WIE IS TULPKAMP?
Alle leden van Voetbalvereniging Bennekom in de leeftijdscategorieën O10 t/m O15. Ook meiden en jongens die in een oudere of jongere categorie voetballen, maar qua leeftijd tot de lichtingen O10 t/m O15 behoren, zijn uiteraard welkom.
Tijdens de traditionele voetbaldag op woensdag bij Advendo’57 willen we ook de Onder 9-leden uitnodigen om alvast (kosteloos!) te ruiken aan het Tulpkamp.

WAAR IS TULPKAMP?
Groepsaccommodatie De Wildwal in Lunteren.