Selectie Bennekom 1 voor seizoen 2024-2025 krijgt vorm

7 januari 2024 12:15

We maakten vorige maand de verlenging bekend van onze hoofdtrainer Camiel Jager. Inmiddels is er ook meer duidelijkheid over de overige stafleden.

Assistent-trainer Ronald Lieftink, teammanagers Sander van der Burg en Mark Jansen, verzorger Arie Rensen en keeperstrainer Johan Homan blijven allen het komende jaar actief op ‘de Eikelhof’. Met de overige stafleden worden nog gesprekken gevoerd.

Het doet ons verder deugd om te kunnen melden dat de volgende spelers in het seizoen 2024-2025 weer in het ‘Rood-Wit’ zijn te bewonderen: Arnout Lagerweij, Christian de Haan, Emiel Lieuwen, Jairo Soetowidjojo, Joris Klein Holte, Martijn Brussaard, Maurice Kuppens, Noah Roethof, Ryan Boukatan, Wessel van Silfhout en Yannick Zeeman. Met de andere spelers worden nog gesprekken gevoerd.

Ghilles Sedik zal onze club daarentegen gaan verlaten. Hij heeft inmiddels ook overschrijving aangevraagd naar Unitas in zijn woonplaats Gorinchem. We bedanken Ghilles voor zijn inzet en wensen hem verder sportief succes.

Daarnaast valt vanuit onze succesvolle jeugdopleiding (22e  in Nederland; Beste van Gelderland) te melden dat Hoofd Jeugdopleidingen Rik Gerritsen en fysiotherapeut/verzorger Hennie Rutjes ook bij onze mooie club actief blijven.

Wij wensen allen enorm veel succes en zien uit naar een mooie samenwerking.