6 JANUARI: NIEUWJAARSRECEPTIE MET HULDIGING JUBILARISSEN

29 december 2023 8:45

Tijdens de nieuwjaarsreceptie aanstaande zaterdag 6 januari worden ook dit keer de Jubilarissen gehuldigd.

Een vereniging is iets om te koesteren. Een vereniging is een plek waar mensen elkaar ontmoeten, samen dingen ondernemen, en een gedeeld verleden opbouwen. Samen juichen en samen huilen, en alle emoties daar tussenin. Een goede vereniging voelt als een warm bad waar je met plezier komt en je je altijd welkom voelt.

Voetbalvereniging Bennekom is zo’n vereniging, al meer dan 65 jaar. Onmisbaar als bindend element in het dorp, en een instituut in de regio. De betrokkenheid bij de club is enorm, tot onze grote blijdschap blijft het ledenaantal jaar in jaar uit op pijl. Daarin ligt de basis van het succes. Het zijn de mensen immers, die de vereniging maken.

Dat geldt in het bijzonder voor de mensen die de vereniging gedurende langere tijd steunen.

25 jaar, 40 jaar, 50 jaar, soms zelfs 60 jaar, hele mensenlevens spelen zich af hier op de club. Dat is voorwaar bijzonder,

Zaterdag 6 januari gaan wij onze jubilarissen huldigen , tijdens de nieuwjaarsreceptie.
Inloop vanaf 15.00 uur, de huldigingen starten rond 16.00 uur.

Onze jubilarissen;

25 jaar
Henk van Rennes
Neil Kalma