Foot Valley Business club naar Porto

16 september 2023 20:30

Van 14 - 16 september verbleef Foot Valley Businessclub met een gezelschap van 30 mannen en 10 vrouwen in de Portugese havenstad Porto.
Donderdagochtend 14/9 om 06.00 uur vertrok een touringcar vol vrolijk gestemde sponsoren vanaf de Achterstraat richting vliegveld Zaventem in Brussel waarna rond 13.00 uur in het Mercure Hotel hartje centrum Porto kon worden ingecheckt.

De trip die georganiseerd werd vanwege het vijfde lustrum van de businessclub bleek buitengewoon geslaagd met een gevarieerd programma waarin er plaats was voor vrije tijd, lunch, diner, strand, portproeverij, tramtour door de heuvelachtige stad en langs de rivier de Douro waarop ook nog een boottocht werd georganiseerd.

Op zaterdagavond volgde de terugvlucht naar ditmaal  Schiphol waar om 01.00 uur de touringcar weer stond te wachten om het gezelschap terug te brengen naar de Eikelhof.
Ook aankomend seizoen zal er weer een gevarieerde activiteitenkalender zijn vanuit businessclub Foot Valley: https://www.footvalley.nl/