GROTE CLUBACTIE GAAT WEER VAN START!

13 september 2023 20:45

Het is alweer bijna zover: aanstaande zaterdag gaat de Grote Clubactie van start! De opbrengst hiervan zal gaan naar jeugdactiviteiten en -materialen.

De trainers/leiders van alle elftallen worden per mail en app op de hoogte gebracht en de boekjes worden uitgedeeld. Goed nieuws voor topverkopers: de tien verkopers die de meeste loten hebben verkocht, krijgen als dank voor de knappe prestatie een mooie voetbal.

Laten we ook dit jaar met z’n allen weer zorgen voor een hoge opbrengst voor onze mooie vereniging!