RABOBANK CLUBSUPPORT!

7 september 2023 22:15

Het is weer tijd voor de Rabobank Clubsupport! Een mooie actie van onze hoofdsponsor, die ons als club zomaar een duizenden euro’s kan opleveren. We hopen ook dit jaar dat zo veel mogelijk Rabobank leden hun stem uitbrengen op Voetbalvereniging Bennekom. Dat kan via de speciale clubsupport website, zie de onderstaande link:

Wel een Rabobank rekening, maar nog geen Rabobank lid? Meld je dan kosteloos aan als lid, en steun alsnog je club. Uiteraard staat het vrij om vrienden, familie en andere bekenden ook mee te laten stemmen op onze favoriete club.

We hopen als club op een grote respons, allen dank voor jullie deelname!