Nieuwe speler 1e selectie

3 september 2023 16:45

Voetbalvereniging Bennekom is blij te melden dat het met Yannick Zeeman een speler kan toevoegen aan de eerste selectie. De 24-jarige middenvelder annex verdediger uit Kesteren komt over van derde divisionist DOVO uit Veenendaal.

Yannick startte zijn voetbalcarriere in de jeugdopleidingen van Fc Lienden, Theole en Achilles’29 en kwam vervolgens uit in de hoogste amateurdivisies voor Achilles’29 (een jaar), Spakenburg (een jaar) en DOVO (drie jaar).

De sportieve en competitieve Betuwenaar is geen onbekende in Bennekom, doordat hij op de oude Julianaschool sportlessen geeft aan minderjarige vluchtelingen. Nu verwelkomen we hem dus ook op de Eikelhof.

Yannick komt het beste tot zijn recht op de 6 positie maar hij kan ook op de 4 positie spelen. Versterking voor onze selectie werd nodig geacht, mede door (langdurige) blessures in onze 1e en 2e selectie.

Yannick speelde al met enkele spelers samen van Voetbalvereniging Bennekom, waardoor we verwachten dat hij snel zijn plek zal vinden in onze selectie, die onder leiding van Camiel Jager nog volop in voorbereiding is op het nieuwe seizoen.

Welkom Yannick bij onze mooie club!