WORDT LID VAN DE 'CLUB VAN 100' ALS INDIVIDU, TEAM, BEDRIJF OF (VRIENDEN)GROEP!

22 augustus 2023 14:00

De “Club van 100” bestaat al jarenlang bij Voetbalvereniging Bennekom en is opgericht door enkele actieve leden. Ze hebben zich ten doel gesteld om de ingezamelde gelden volledig aan te wenden voor zaken die de gehele vereniging betreffen. Het is bij de Club van 100 niet de bedoeling de VVB te steunen in de reguliere uitgaven zoals voor Organisatie, Bestuur en Administratie. Ook de financiële ondersteuning van de technische commissie en de exploitatie van het eerste elftal zien zij niet als taak. Graag wil de Club van 100 de vereniging juist steunen in die zaken waarin de clubbegroting niet voorziet.

Vanuit de Club van 100 zijn er de afgelopen periode weer diverse projecten ondersteund zoals:
- Bijdrage keukenmateriaal & kleding Tulpkamp
- Bijdrage FIFA toernooi voor jong & oud
- Bijdrage buskosten Tulpkamp
- Bijdrage jeugdtoernooien
- Bijdrage tenues clubscheidsrechters
- Aanschaf nieuwe tenues jeugdtrainers
- Bijdrage prijsjes jeugdvoetbaltoernooi
- Bijdrage clubactiviteiten
- Bijdrage Seizoensaflsuiting 2022-2023
- Bijdrage prijsjes, vaantjes e.d. Baggerman/Estaete Zaalvoetbaltoernooi
- Bijdrage grote terrastent kantine