Mark van Wijk technisch coordinator onderbouw

11 juli 2023 22:15

De jeugdafdeling van VV Bennekom is een belangrijk levensader voor Bennekom. Gelukkig ziet de vereniging daar ook een groei qua leden bij onze mooie jeugdafdeling. Vooral de onderbouw is (t/m JO12) is een belangrijk speerpunt voor onze vereniging. Om hier voldoende aandacht en energie te blijven geven is Mark van Wijk gevraagd met succes om de rol van technisch coordinator onderbouw op zich te nemen. Mark heeft al veel ervaring opgedaan als jeugdtrainer en hoofdtrainer in het amateur en betaalde voetbal.

Mark zal nauw samenwerken met onze hoofd jeugdopleidingen Rik Gerritsen en zal zich voornamelijk bezig houden met begeleiden, ondersteunen jeugdtrainers, voetbalacademie, interne advies orgaan en verder meewerken aan het bewaken en ontwikkelen van het jeugdbeleid. In augustus zal een bijeenkomst worden georganiseerd waarin zijn rol verder wordt belicht.

Wij zijn verheugd dat Mark bereid is gevonden deze rol op zich te nemen en wensen hem heel veel succes en plezier toe.