Teamindeling 2023-2024

24 juni 2023 15:00

De afgelopen weken is er door de scouts en coördinatoren van de vereniging keihard gewerkt aan de teamindeling 2023-2024. Het resultaat van al die uurtjes buffelen wordt via dit bericht gepubliceerd. We hebben geprobeerd om zoveel mogelijk rekening te houden met persoonlijke voorkeuren en feedback van leiders. Meestal is dat gelukt, maar het is helaas onmogelijk om in daar in alle gevallen aan te voldoen. Daar vragen we jullie begrip voor. Al met al ligt er wat ons betreft een mooi, gebalanceerd resultaat.

De ervaring leert dat er tussen nu en de start van de competitie altijd nog wel een aantal aan- en afmeldingen langs komen. Om die reden moet de indeling die we nu publiceren beschouwd worden als een voorlopige indeling. Uiteraard zal het raamwerk blijven staan en zal de indeling niet helemaal overhoop gehaald worden, maar het is niet ondenkbaar dat er her en der nog wat dingen gaan veranderen. Eind augustus maken we de indeling definitief.

Bekijk hier de TEAMINDELING

We wensen iedereen langs deze weg alvast een geslaagd en vooral sportief seizoen 2023-2024 toe. Maar nu eerst: Fijne vakantie!