NIEUWE SPELER 1E SELECTIE

12 juni 2023 13:30

Voetbalvereniging Bennekom is blij te melden dat het met Ghilles Sedik een nieuwe speler kan toevoegen aan de selectie.

De linksbenige (centrale) verdediger komt over competitiegenoot LRC Leerdam. Deze ploeg zit nog volop in de race voor promotie naar de 4e divisie.

De 23-jarige Ghilles is als voetballer vooral in de regio Gorinchem actief en bekend. Zo speelde hij eerder bij Unitas en GJS. De inwoner van Leerdam is getrouwd en is na zijn universitaire opleiding op projectbasis actief in de gezondheidswetenschap.

Versterking voor onze achterhoede was nodig, door het vertrek van Just Berends en Mike Jansen en de langdurige blessure van Noah Roethof. De selectie voor het nieuwe seizoen is hiermee gevormd.

Eerder hebben we ook bericht dat middenvelder Emre Gurcuoglu overkwam van Blauw Geel'38 uit Veghel. Maar Emre heeft besloten om zijn contract bij de derdedivionist alsnog te verlengen.

Naast de komst van Ghilles, zijn we ook blij om te melden dat 'kind van de club', Ronald Lieftink onze trainingsstaf komt versterken.
Ronald trainde afgelopen jaar 2e klasser Sv. Otterlo en was eerder actief als trainer bij VV Bennekom, SV Otterlo en WAVV. Ronald is toegelaten voor de Uefa-A opleiding en zal zijn opdrachten bij VV Bennekom gaan uitvoeren. Op zaterdag zal hij ook onze hoofdcoach Camiel Jager assisteren. VV Bennekom is blij, dat het met Camiel, Armand en Ronald een bevlogen trainerstrio heeft gevonden met een VV Bennekom-DNA.

Wij wensen Ghilles en Ronald alvast veel sportief succes bij onze mooie club.