Selectie Bennekom 1 krijgt verder vorm voor seizoen 2023-2024

8 juni 2023 22:00

Voetbalvereniging Bennekom is blij dat het met spits Quincy Arends een nieuwe speler aan de selectie kan toevoegen. De 25 jarige inwoner van Veenendaal staat bekend als een erkende topschutter in het amateurvoetbal.
Quincy speelde in de jeugd van De Graafschap, Vitesse en GVVV. Hij kwam nadien zeven seizoenen uit voor DOVO in de derde divisie. Dit met een onderbreking van een half jaar bij Sportlust’46 in Woerden. Quincy is te typeren als een speler die veel energie in een wedstrijd stopt, sterk en balvast is en een neusje voor de goal heeft.

Vanwege drukke studie/werkomstandigheden, moest hij afgelopen jaar een stapje terug doen. Hij kwam zodoende uit voor De Merino’s in Veenendaal dat speelt in de 2e klasse. Hij werd hier het afgelopen seizoen topscorer met 18 competitie-doelpunten en 8 in de beker. Zijn sportieve ambities om weer op hoger niveau te acteren, leiden er nu toe dat hij de overstap naar VV Bennekom maakt.
Welkom Quincy en alvast veel sportief succes bij onze mooie club!