Nacompetitie Jong Bennekom

2 juni 2023 11:45

Jong Bennekom speelt morgen haar eerste wedstrijd voor promotie naar de reserve hoofdklasse uit tegen W.H.C te Wezep. Aanvang wedstrijd 12.00 uur.

Een vrijwel compleet nieuw team (incl. staf), bestaande uit voornamelijk jonge jeugdspelers uit onze mooie opleiding, heeft zich gekwalificeerd voor de nacompetitie.

Het team,  spelend in de 1e klasse, heeft  onder leiding van hoofdtrainer Kevin de Quay en assistent trainer Arjan Hendriksen dit seizoen een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt wat uiteindelijk heeft geresulteerd in plaatsing voor de nacompetitie, met oprecht een knappe prestatie.

Morgen de eerste finale uit tegen W.H.C, hopelijk volgen er daarna nog twee finales.  Alle support is welkom!

Goed gedaan team en gehele staf, heel veel succes morgen.