Vrijwilligersavond 23 juni 2023

10 juni 2023 17:15

Het is weer tijd voor het jaarlijkse hoogtepunt van het VV Bennekom vrijwilligersjaar: De vrijwilligersavond! Een bedankje aan al onze vrijwilligers, die zich ook jaar weer met hart en ziel hebben ingezet voor de vereniging. De avond vindt plaats op vrijdag 23 juni a.s. in de kantine en duurt van 18:00 tot 22:00 uur. Overbodig te melden dat er voor een drankje en een hapje wordt gezorgd, zowel vlees als vegetarisch.

Met het oog op de catering willen we vragen om je uiterlijk 16 juni aan te melden via het volgende formulier:

Inschrijven kan hier

Dus: Draag je VVB een warm hart toe als lid van een van de vele commissies, of ben je als trainer, leider, scheidsrechter, scout, coördinator of in welke rol dan ook actief betrokken bij de club, kom dan naar de vrijwilligersavond op vrijdag 23 juni. Sluiten we met elkaar het seizoen op een mooie manier af.