Welkoop wedstrijd- en balsponsor

12 april 2023 7:45

Welkoop Wageningen en Ede zijn met hun gezamenlijke vestigingen de wedstrijd- en balsponsor voor de thuiswedstrijd van zaterdag 15 april tegen Almkerk.

En alsof dat nog niet genoeg is zijn zij met ingang van de afgelopen Paasweek ook  doeksponsor geworden met doeken op het hoofdveld en aan de Mansholtlaan zijde èn hebben zij in de ochtend van zaterdag 15 april als klap op de vuurpijl een heuse potgrondactie op ons eigen Sportpark de Eikelhof georganiseerd.
Een deel van de inkomsten van deze potgrondactie zal ook nog naar de voetbalvereniging gaan.

Mooi ook dat er met Daniel van Steenbergen (Welkoop Wageningen) en Sander de Bock (Welkoop Ede) twee Bennekommers betrokken zijn, bij deze voor de vereniging zeer waardevolle sponsoring.