Geslaagde bijeenkomst Foot Valley

11 april 2023 17:00

Afgelopen week was businessclub Foot Valley te gast bij Ventilatieshop en eigenaar/directeur Jeroen Hendriksen.
Zoals de “Hendriksen” als de besten kunnen, presenteerde Jeroen afwisselend met een grap en dan weer serieus het ontstaan van zijn mooie bedrijf dat inmiddels online marktleider is, actief in meerdere landen, prijzen pakte met haar webshop en een gestage groei met inmiddels 35 fte meemaakte.

Sponsor ‘Het Pakhuis' verzorgde op prima wijze de catering en ook kon weer een nieuw lid van de businessclub worden gepresenteerd; Frits Mulder met zijn Sanidirect Ede waarover later meer.

Na afloop besloot ook Michiel van der Toolen met zijn “Filterfabriek” lid van Foot Valley te worden.

Ook later daarover meer.

Filterfabriek maakt deel  uit van Airtotaal Group; waaronder ook Pro-Air en Ventilatieshop