VV Bennekom verwelkomt speler voor nieuwe seizoen

15 februari 2023 9:45

De 29-jarige Emile Lieuwen speelt volgend jaar in ons rood-wit op de Eikelhof. Emile komt over van zondag 3e divisionist OJC uit Rosmalen waar hij een vaste basisspeler is. De inwoner van Heteren speelde daarvoor jarenlang (als aanvoerder) voor De Bataven uit Gendt waar hij in de 1e klasse en hoofdklasse op zondag speelde. Emile begon zijn carrière bij SDOO in Heteren, waar hij nog speelde onder de leiding van onze hoofd jeugdopleiding Rik Gerritsen en jeugd-verzorger Hennie Rutjes.

Emile is te omschrijven als een multifunctionele, linksbenige speler die zowel verdedigend als aanvallend inzetbaar is Daarnaast brengt hij fysiek, kopkracht en routine mee voor onze jeugdige groep. Voetbalvereniging Bennekom had al langer contact met Emile, maar tot een overstap was het tot dusver niet gekomen.
Welkom bij de club, Emile en alvast veel succes.