INSCHRIJVING TULPKAMP 2023 VAN START! (VOL = VOL)

11 februari 2023 17:00

Jeugdvrienden en -vriendinnen van voetbalvereniging Bennekom,

Nog precies drie maanden en dan is het zover: de 49ste editie van Tulpkamp. In de meivakantie een week lang keten, voetballen, lol trappen en lekker lang opblijven. We gaan er weer een onvergetelijk kamp van maken bij de Wildwal in Lunteren.
De inschrijving is vanaf nu geopend en sluit op 31 maart. Doe dit snel, want VOL = VOL

WANNEER
Van maandag 1 tot en met vrijdag 5 mei.

WAT
Een voetbalkamp met vrienden en vriendinnen: heel veel (voetbal)spellen, keten, lol trappen en gezelligheid!

WIE
Alle leden van Voetbalvereniging Bennekom in de leeftijdscategorieën O10 t/m O15. Ook meiden en jongens die in een oudere of jongere categorie voetballen, maar qua leeftijd tot de lichtingen O10 t/m O15 behoren, zijn uiteraard welkom.
Tijdens de traditionele voetbaldag op woensdag bij Advendo’57 willen we ook de Onder 9-leden uitnodigen om alvast (kosteloos!) te ruiken aan het Tulpkamp.

WAAR
Groepsaccommodatie De Wildwal in Lunteren.

KOSTEN
95,- euro voor een eerste kind
85,- euro voor een tweede kind
Een derde kind uit hetzelfde huishouden is gratis

* De betaling vindt in de laatste weken voor het Tulpkamp plaats.
* Op woensdag 3 mei is er een ouderavond. Dan zijn ouders, verzorgers, opa’s, oma’s, broertjes en zusjes welkom om hun (klein)kind/broer/zus weer even te zien, te knuffelen en wat extra zakgeld toe te stoppen. Tijdens deze avond wordt er traditioneel ook een loterij gehouden, waarbij mooie prijzen (groot en klein) te winnen zijn.

Vragen of opmerkingen? Stuur dan een e-mail naar tulpkamp@vvbennekom.nl

INSCHRIJVEN KAN HIER: https://www.vvbennekom.nl/1325/inschrijving-tulpkamp-2023/