NEW YORK PIZZA 1E WEDSTRIJDSPONSOR BIJ SEIZOENSTART

28 september 2022 20:45

Bij een nieuw seizoen horen ook nieuwe sponsoren en New York Pizza Bennekom is er daar één van, als bal en wedstrijdsponsor van de 1e thuiswedstrijd dit seizoen.

Sinds afgelopen zomer gevestigd aan de Dorpsstraat 58 zal New York Pizza als extraatje rondom de wedstrijd een voor de leden van de voetbalclub aantrekkelijke actie lanceren met o.a kortingscoupons en na afloop pizza voor spelers en tegenstanders serveren in het sponsorhome.
New York Pizza biedt naast pizza ook pasta, fingerfood en desserts aan en is nog op zoek naar enthousiaste bezorgers; www.newyorkpizzajobs.com