Voetbalkamp in de kerstvakantie 6 & 7 januari 2022

29 november 2021 21:30

In de kerstvakantie op 6 en 7 januari is er het VV Bennekom Voetbalkamp in de kerstvakantie voor kinderen van 6 t/m 13 jaar. Tijdens het VV Bennekom Voetbalkamp in de kerstvakantie is het thema: Reis rond de wereld. Schrijf snel in om uw kind in de kerstvakantie heel veel plezier te laten hebben, veel te laten voetballen en andere toffe dingen te laten doen!

Het VV Bennekom Voetbalkamp in de kerstvakantie is het leukste voetbalkamp van Bennekom en omgeving. Het is het voetbalkamp waar uw kind super enthousiast vandaan komt. Doordat er in kleine groepjes wordt getraind krijgen de kinderen meer persoonlijke aandacht. Hierdoor ontwikkelen de kinderen zich niet alleen beter op voetbaltechnisch en voetbaltactisch vlak, maar ontwikkelen ze zich ook op persoonlijk vlak. Uw kind leert tijdens het VV Bennekom Voetbalkamp dus niet alleen beter voetballen, maar ook een betere teamspeler worden.

Thema: Reis rond de wereld Het thema van het VV Bennekom Voetbalkamp in de kerstvakantie is: ‘Reis rond de wereld’. Tijdens de kampen sparen de kinderen met (voetbal)oefeningen en spelletjes landen om aan het eind van het kamp een hele kaart mee te vullen. Maar dit is niet zomaar een kaart… Deze kaart zal bestaan uit de 9 landen waar Right To Play zich inzet voor kinderen die te maken hebben met armoede, uitbuiting en geweld. Op die manier leren de deelnemers spelenderwijs meer over hoe kinderen in deze landen opgroeien en waar zij mee te maken hebben. Zo’n mooie verenigingscultuur die wij in Nederland hebben is namelijk niet voor iedereen op de wereld zo vanzelfsprekend.

Vroegboekprijs € 105,- voor 2 dagen bij inschrijving tot 30 november.
Als u uw kind inschrijft voor 30 november voor het Voetbalkamp van Voetbalvereniging Bennekom in de kerstvakantie dan profiteert u van de vroegboekprijs van € 105,-. Na 30 november 2021 geldt de reguliere prijs van € 115,- voor 2 dagen. Is dit nou echt wat voor uw zoon of dochter? Schrijf uw kind snel in via deze link:

Mocht u nog vragen hebben, mail dan gerust naar info@ubuntu-sport.com. We verwelkomen uw kind graag op 6 januari bij het VV Bennekom Voetbalkamp in de kerstvakantie!