Beloftencompetitie gaat in oktober weer van start

22 september 2021 10:45

Ook dit seizoen doet het Beloftenelftal van VV Bennekom weer mee in de SD Sportswear Beloftencompetitie. VV Bennekom is ingedeeld bij SDVB, De Bataven en RKHVV. Op dinsdag 26 oktober is de eerste wedstrijd thuis tegen RKHVV, aanvang 20.00 uur. In dezelfde poule speelt die dag De Bataven tegen SDVB.

De Beloftencompetitie is verdeeld over drie poules van vier clubs, 12 deelnemers. In Poule 1 speelt o.a. Jong Bennekom, in Poule 2 spelen DVS '33, Zuidvogels, Huizen en VVOG, in Poule 3 De Merino's, Elinkwijk, GVVV en Hercules. Op 17 mei wordt de finale gespeeld.

De spelers kunnen worden geselecteerd uit de A-selectie, B-selectie, JO19 en JO17. Wedstrijdselecties bestaan uit maximaal 16 spelers. De spelers moeten op 1-7-2021 jonger zijn dan 23 jaar. Er mogen 2 dispensatiespelers mee doen, die op 1-7-2021 nog geen 26 jaar zijn. Deze twee spelers zijn inclusief doelman.

De organisatie is in handen van Loek Budding en GVVV.
Contactpersonen voor VV Bennekom zijn Robert Bosma, Henk Leenhouts en Marc de Geus.

Bron: Loek Budding/GVVV