Steun de club door een shirt of een hoody met clublogo te kopen

1 juni 2020 11:30

We hebben een fantastische support-actie in samenwerking met 100%voetbal Ede. Prachtige shirts en een hoody om onze club ook in deze bijzondere tijd te steunen. De opbrengsten gaan naar nieuwe trainingsmaterialen voor onze jeugd.

De kleding is zowel voor kinderen als volwassenen verkrijgbaar. Koop nu een uniek shirt of hoody, waarbij een gedeelte van het bedrag naar de club gaat. Op deze speciale kleding pronkt ons clublogo op de borst met hieronder het credo van deze periode: 'Samen Sterk'. Op de achterkant in het groot onze nostalgische postcode: - 6721 -.

Onderstaand de modellen, maten en prijzen:
Shirt (katoen):
Kinderen €15,00 --> 5 euro naar de club
Volwassenen €17,50 --> 5 euro naar de club

Shirt (polyester):
Kinderen €15,00 --> 5 euro naar de club
Volwassenen €17,50 --> 5 euro naar de club

Hoody:
Kinderen €27,50 --> 10 euro naar de club
Volwassenen €29,95 --> 10 euro naar de club

Kindermaten zijn: 98-104, 110-116, 122-128, 134-140, 146-152 en 158-164;

Volwassenmaten zijn: S, M, L, XL, XXL, XXL, XXXL.

Het shirt is te verkrijgen in katoen maar ook in polyester, wat bijvoorbeeld ideaal is om in te trainen/sporten.

Bestellen kan door een mailtje te sturen naar ede@100.football (zonder nl). Vermeld hierbij de onderstaande gegevens:

Naam:
Telefoonnummer:
Kledingstuk: (shirt katoen, shirt polyester of hoody);
Maat: (zie bovenstaande voor kinderen en volwassenen).

Zodra je bestelling klaar is krijg je per mail een bericht. Ophalen en betalen kan in de winkel van 100%voetbal Ede, Maandereind 49 in Ede.