Jeugd mag vanaf 29 april weer voorzichtig trainen

22 april 2020 12:45

Beste VVB'ers,

Gisteravond heeft het kabinet bekend gemaakt dat de jeugdtrainingen voorzichtig weer hervat kunnen worden vanaf 29 april. De exacte aanvangsdatum verschilt per gemeente en vereniging.

Binnen Voetbalvereniging Bennekom wordt hard gewerkt om zo snel mogelijk aan de herstart te beginnen. Over de wijze waarop en wanneer zijn is overleg met betrokkenen binnen de vereniging en met de gemeente. Zodra we alle benodigde voorbereidingen hebben getroffen en de organisatie klaar is voor een verantwoorde herstart, kunnen de trainingen weer starten.

Meer info over het hoe en wat, en andere vragen kan ingewonnen worden bij secretaris@vvbennekom.nl

Zie hieronder de berichtgeving van de KNVB met meer uitleg over het kabinetsbesluit:

Bestuur VV Bennekom