Zeer geslaagde paasmandjesactie

10 april 2020 17:45

Wat een enorm geslaagde paasactie! We hebben een gigantisch aantal paasmandjes ontvangen: echt fantastisch! Vandaag zijn deze afgeleverd aan de bewoners van de zorg- en wooncomplexen in Bennekom!

Initiatiefneemster Miranda Kersbergen ging met een aantal vrijwilligers langs o.a. de Timanshof, de Breehof, en Vossenhol. Ook de afdelingen ’t Baken, Walraven, Machtella en de Baronie van Opella werden verrast. Er waren zelfs zo veel paasmandjes ingeleverd dat we ook nog een groot aantal hebben kunnen schenken aan De Zonnebloem om uit te delen aan ouderen die zelfstandig thuis wonen in ons dorp.

We willen iedereen ongelofelijk bedanken voor de leuke en mooie paasmandjes. Het is mooi en ontroerend om te zien en mee te maken dat we als dorp zo betrokken zijn en naar elkaar omkijken.
Naast alle kinderen en ouders willen we ook graag Voetbalvereniging Bennekom, Albert Heijn Bennekom, PLUS Edwin en Astrid Holtrop, Welkoop Ede, en Kersbergen Rijopleidingen thodn NXXT en overige vrijwilligers heel erg bedanken voor hun inzet!

BENNEKOM, SAMEN STERK!