Bloemen voor de ouderen van Bennekom

4 april 2020 19:15

Vandaag hebben leden van Voetbalvereniging Bennekom veel dorpsgenoten gelukkig gemaakt met een bosje bloemen. Afgelopen week ontstond het spontane idee om met name de ouderen in Bennekom een hart onder de riem te steken in deze moeilijke tijd. Samen met Frans van Silfhout, Miranda van Drie, Edo Landman en Lisette Landman van den Berg, en Martijn Fluit en Miranda Fluit werden de koppen bij elkaar gestoken. Van het een kwam het ander en aan het eind van de week waren er met dank aan Albert Heijn Bennekom en Autobedrijf G. Braber BV liefst 500 bossen tulpen met kaartjes besteld.

Vandaag 4 april hebben wij deze bezorgd bij onder andere de Timanshof, de Aleidahof en Schapenoordseweg. Een kleine moeite voor ons, maar wel enorm goed ontvangen. De reacties waren hartverwarmend. En daar doe je het voor!

Zet deze mooie acties/initiatievenvoort binnen ons dorp, maar ook in de omstreken. Na de fantastische acties die al zijn geweest is er vanaf maandag bijvoorbeeld de paasmandjes-actie en iedere maandag de kleurplaatactie VVB. Zie Facebook op Voetbalvereniging Bennekom.

SAMEN STERK!

Let op elkaar, kijk naar elkaar om, en blijf gezond.