Support your local sponsors

28 maart 2020 11:15

We gaan door een zware en bizarre tijd! Niet alleen club, privé, werk gerelateerd, maar ook onze sponsoren! Waar momenteel de gezondheid uiteraard het allerbelangrijkste is hebben onze ondernemers het ook zwaar. 'Support your local' is een kreet die we vaak gebruiken om onze eerste elftal en Voetbalvereniging Bennekom te steunen. Nu zetten we deze kreet in om onze sponsoren een hart onder de riem te steken.
Als Bennekommers kunnen wij hier ook wat aan doen. Denk in deze tijd wat meer aan onze lokale ondernemers die Bennekom altijd een warm hart toe dragen. We kunnen ze extra helpen door juist nu aan ze te denken als je een product of dienst nodig hebt in plaats van via internet of buiten de regio. Kijk dus eerst lokaal om je heen voordat je een product of dienst aanschaft of laat onderhouden/repareren etc. Laten we er voor elkaar zijn en voor elkaar klaar staan. Daar staan wij immers om bekend.

SAMEN STERK, in voor en tegenspoed.