Alle activiteiten voorlopig afgelast

26 maart 2020 9:45

Vanwege de maatregelen in deze bizarre periode, gaan de geplande activiteiten bij Voetbalvereniging Bennekom de komende maanden helaas niet door. Het gaat hier bijvoorbeeld om de Foute Après Ski Party, de Bingo-avonden en de Reünie van De Club van Toen. Het EK voetbal gaat deze zomer ook niet door waardoor de EK festiviteiten bij VV Bennekom ook niet plaats zullen vinden. Spijtig aangezien er erg leuke festiviteiten voor de deur stonden. De activiteitencommissie zit echter niet stil en zal veel activiteiten proberen te verplaatsen naar een andere datum dit jaar.

Wat betreft Tulpkamp, het Kia Braber Jeugdtoernooi en de grote Seizoensafsluiting van VVB volgt deze week afzonderlijk een bericht.

Maar we zitten zeker niet stil in deze tijd. Ook het mediateam draait op volle toeren. Volg onze sociale media en blijf op de hoogte!