Veranderingen data in Beloftencompetitie

6 februari 2020 10:45

Volgens het wedstrijdschema zouden a.s. dinsdag 11 februari de laatste poule-wedstrijden worden gespeeld. Door tragische omstandigheden bij twee clubs moest een aantal van de resterende wedstrijden (inhaalwedstrijden + programma voor 11 februari) echter opnieuw worden vastgesteld.
Paco Geutjes, selectiespeler van RKHVV, is vorige week bij een ernstig auto-ongeluk om het leven gekomen. Een enorme klap voor familieleden en natuurlijk bij zijn club RKHVV. Bij sv Huizen is er grote spanning om een speler die bij een scooterongeluk zeer ernstig gewond is geraakt. Er zijn hele grote zorgen om de toestand waarin hij verkeert.
Over een aantal gewijzigde speeldata is al gecommuniceerd met de betreffende clubs. Over wedstrijden m.b.t. de wedstrijden tegen sv Huizen nog niet.
Er zijn nauwelijks of geen mogelijkheden af te wijken van de wijzigingen die zijn aangebracht en ik ga er dan ook vanuit dat iedereen die hierbij betrokken is, ervoor zal zorgen dat deze wedstrijden op genoemde dagen kunnen worden gespeeld. Dit betreft met name de teams van VV Bennekom, Elinkwijk, SDVB en Huizen.
Dinsdag werd de wedstrijd VVBennekom - Huizen als gevolg van bovenstaande gebeurtenissen afgelast. Maar in dezellfde groep werd nog wel SDVB-Elinkwijk gespeeld: 2-2. De stand in deze groep is nu: 1. Huizen 3-7, 2. VVBennekom 4-7, 3. SDVB 5-6, 4. Elinkwijk 4-1.
Op 11 februari speelt Jong VVBennekom nu uit tegen Jong Elinkwijk.

Groet Loek Budding (GVVV en organisator van de SD Sportswear Beloftencompetitie)

Bron: Loek Budding (GVVV))