UITSLAG GROTE CLUBACTIE!

6 februari 2020 10:30

Voetbalvereniging Bennekom staat in de top-3 van de clubs van de gemeente Ede die het meeste geld hebben opgehaald met de Grote Clubactie. Na turnvereniging DOK en onze buren DVO, eindigde VVBennekom op een derde plaats met een opgehaald bedrag van 4.296 euro.

De JO10-3 heeft bij deze actie de meeste loten verkocht . Ze zijn daarom door het bestuur in het zonnetje gezet. De lotenverkoop is door dit team zeer goed opgepakt. Zelfs zo goed dat het de titel: 'best verkopende team' heeft gekregen. De JO10-3 is tevens een team-uitje aangeboden. De spelers Teun, Roan, Max, Quinten, Thijs, Giovanni, Florian en Djelano verdienen hiervoor een groot applaus. Met elkaar hebben zij 141 loten verkocht. Zij hebben ook nog een 100%voetbal-tegoedbon van 10 euro gekregen.

Namens het bestuur, nogmaals ontzettend veel dank voor jullie inzet!