Sponsorplan Talentenopleiding -6721-

2 februari 2020 11:45

De afgelopen weken hebben we de sponsorkleding van het tweede sponsorplan uitgegeven onder de naam Sponsorplan Talentenopleiding -6721-.

Negen sponsoren maken het mogelijk om vier jaar lang (start januari 2020) 16 teams met begeleiding te voorzien van VVBennekom-presentatie-kleding voor de zaterdag. De sponsoren hebben gekozen voor een éénduidig logo met alle namen in één frame. Naast de kleding zullen de sponsornamen binnenkort ook zichtbaar zijn op het grote sponsorbord bij veld 2.

De teams zijn aangewezen in overleg met de sponsoren, de werkgroep Sponsorplan, de TC en het bestuur. Onder deze 16 teams vallen VVB 1, VVB 2, VR 1 en de hogere jeugdteams. Dit plan is een 4-jarig sponsorplan waar een voorbereidingstijd van een jaar voor nodig was. De kleding is eigendom van de vereniging en wordt door middel van een contract in bruikleen aan de teams ter beschikking gesteld. Deze teams zijn daarmee verplicht de kleding op zaterdag te dragen. Als tegenprestatie voor de kleding kunnen de teams één keer per jaar opgeroepen worden om aan een activiteit deel te nemen voor een door het bestuur aangewezen maatschappelijk goed doel in combinatie met een doel binnen VV Bennekom.

De Sponsoren die dit plan mogelijk hebben gemaakt, zijn:

Albert Heijn Bennekom uit Bennekom
Autobedrijf G. Braber B.V. uit Ede
Bouwbedrijf Van Grootheest uit Ede
Dekker Services uit Ede
Fobyplus.nl uit Ede
IPSS Engineering uit Wageningen
Supergas uit Ede
Timmerfabriek Kernhem B.V. uit Ede
Wentzo Wireless uit Garderen

Namens VV Bennekom bedanken we bovenstaande sponsoren hartelijk voor hun huidige en toekomstige steun en inzet met betrekking tot dit ambitieuze sponsorplan! Dit plan geeft een fantastische uitstraling aan onze vereniging.

Daarnaast nog speciale dank aan onze kledingleverancier 100%Voetbal voor de uitvoering en coördinatie en de werkgroep Sponsorplan met daarbij de personen die hebben meegeholpen met het uitdelen van de kleding.

Namens de Sponsorcommissie VV Bennekom
Yvonne Brouwer-Lieftink (voorzitter SC)