Pupil van de Week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Bennekom JO11-5

Hoi, mijn naam is Noam Schennink, ben 10 jaar en zit in de JO11-5. Ik ben dit seizoen weer begonnen met voetballen nadat ik even was gestopt met voetballen. Ik heb vroeger bij Voetbalvereniging Bennekom in de FIFA-League gespeeld en één seizoen in de JO-08. Vorige zomer wilde ik weer gaan voetballen en heb mij samen met vier vrienden van school weer aangemeld bij VV Bennekom. We zijn bijna allemaal bij elkaar in het team gekomen.

In het team speel ik het meest op de rechtsbuiten positie. Soms speel ik ook als spits. In de derde fase gaat het erg goed met ons team. We doen mee voor de bovenste plekken. Ook kan ik het goed vinden met mijn teamgenoten en hebben we veel plezier.
Mijn favoriete voetballer is Brian Brobbey. Hij blijft altijd zijn best doen en is heel sterk. Mijn favoriete team is en blijft Ajax. Af en toe ga ik daar ook heen om ze aan te moedigen.

Ik vind het leuk om pupil van de week te zijn en ik hoop dat VV Bennekom gaat winnen zaterdag!

TEAM VAN DE WEEK  -  JO11-5

Walid el Bouhlali
Danio van Deutekom
Jordy van de Groep
Jessy Herrmann
Boaz Kroesbergen
Jakob van Lent
Wessel van der Meulen
Talis Nguyen
Bram Postema
Noam Schennink
William van Steenbergen
Wagner de Windt

De jongens zijn aan een zeer sterke derde fase bezig in dit seizoen. Op moment van schrijven staan we gedeeld bovenaan na drie gewonnen wedstrijden. We weten samen veel doelpunten te maken en ook goed te verdedigen. Ook hebben we een goede keeper op doel staan.
De JO11-5 is sinds dit seizoen een nieuw team. Een aantal spelers van het huidige team heeft vorig jaar gespeeld bij JO10-5. De meeste spelers zijn nieuwe leden die nu zijn begonnen met voetballen of komen van andere clubs af, bv Fortissimo. Je kunt zien dat het seizoen wat langer gaande is aan het spel van de jongens. Ze zijn inmiddels goed ingespeeld op elkaar en je ziet ze groeien in samenspel.
JO11-5 wordt begeleid door Angela van der Meulen, Ceiloi van Deutekom en Martijn Schennink. Zij verzorgen samen de trainingen en coaching. Dit doen ze met veel plezier!
Ons team kan altijd op veel support rekenen, veel ouders komen iedere zaterdag het team aanmoedigen en dat draagt bij aan de goede resultaten van afgelopen weken!

Overzicht pupillen van de week
Datum Pupil van de week
15 apr t/m 21 apr 2024 Michiel van der Meer (Bennekom 1 - csv Apeldoorn 1)
31 mrt t/m 07 apr 2024 Dani Westerink (Bennekom 1 - DUNO D 1)