Pupil van de Week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

Bennekom JO10-1JM, JO11-6

Ik ben Finn Langius en ik ben 9 jaar oud. Ik voetbal nu al 4 jaar bij VV Bennekom, vanaf de FIFA League. Ik speel in de JO10-1,  ik vind dit echt een super leuk team. Ik speel in mijn team als verdediger. Ik word regelmatig Virgil van Dijk genoemd door mijn trainers.
Afgelopen seizoen zijn wij kampioen geworden in de Hoofdklasse en het eerste kwart van dit seizoen zijn wij ook weer kampioen geworden.
Ik wil later heel graag profvoetballer bij FC Barcelona worden en mijn grootste voorbeelden zijn Virgil van Dijk en Frenkie de Jong. Mijn favoriete spelers van VV Bennekom zijn Stan en Robin van
de 19-1. Zij zijn beide ook trainers van mijn team
Zaterdag wordt het voor VV Bennekom denk ik wel lastig om te winnen, ik denk dat het 2-2 gaat worden, maar natuurlijk hoop ik dat VV Bennekom toch gaat winnen!
Ik vind het vet cool om pupil van de week te zijn en heb er heel veel zin in!

JO10-1.jpg

Team van de week, VV BENNEKOM JO10-1

Hierbij wat achtergrondinformatie voor de stadionspeaker en wedstrijdboekje m.b.t. het Team van

de week met de wedstrijd VV BENNEKOM – DTS’35 op 2 december 2023.

TEAMLEDEN JO10-1 seizoen 2023-2024

- Finn Langius (Pupil van de week)

- Luca van Ginkel

- Micha de Boer

- Rijkaart-Noevann Nintchi

- Tim Rijkse

- Sam Rombouts

- Tijmen Romkes

- Stijn van der Toolen

Onder leiding van trainers/coaches Robin Fluit, Stan van de Brink, Sander Rijkse en Romke Romkes is dit samengestelde team, uit verschillende JO9 teams, dit seizoen uitstekend gestart met een toernooiwinst en een kampioenschap in de 1e fase van de Hoofdklasse met maar liefst 68 doelpunten in 7 wedstrijden.

Ook in de 2e fase spelen ze weer mee om de eerste plek. Met een enorme drive, verzorgd voetbal en veel doelpunten hebben ze dit seizoen van alle tegenstanders gewonnen. Het team blijft maar stappen maken en ze laten elke week weer zien dat ze klaar zijn om de stap naar het halve veld te maken zodat ze zich daar verder kunnen ontwikkelen. En ondanks dat deze jongens pas kort bij elkaar zijn is het al een echte vriendenteam die met en voor elkaar strijden voor de overwinning.

Overzicht pupillen van de week
Datum Pupil van de week
15 apr t/m 21 apr 2024 Michiel van der Meer (Bennekom 1 - csv Apeldoorn 1)
31 mrt t/m 07 apr 2024 Dani Westerink (Bennekom 1 - DUNO D 1)