VRIJDAGAVOND VANAF 20.00 UUR LIVE VOETBAL

Vandaag, 2 mei 8:00  Op ons Youtube-kanaal zal vrijdagavond vanaf 20.00 uur de wedstrijd DTS '35 1 - VV Bennekom 1 live te volgen zijn via onderstaande link:meer »

AANSTAANDE VRIJDAG: DTS EDE 1 - BENNEKOM 1

29 april 19:15  Dit weekend wordt op vrijdag ingeluid met de derby DTS Ede 1 - vv Bennekom 1. Om 20.00 uur wordt er afgetrapt. Net als in Bennekom zijn er in Ede rondom de wedstrijd wat activiteiten. Wij blikken nog even terug op ons geslaagde Hospitality-Event tijdens de laatste derby op de Eikelhof.meer »

Uitnodiging reünie VV Bennekom 70 jaar

28 april 8:00  Voor spelers, trainers, verzorgers of leiding die de afgelopen 70 jaar deel hebben uitgemaakt van ons 1e elftal, 2e elftal of vrouwen 1 wil “De Club van Toen” jullie heel graag uitnodigen voor een grote reünie ter gelegenheid van het 70 jarig jubileum van de VV Bennekom op zaterdag 28 september 2024.meer »

Bennekom 2 met opgeheven hoofd uit de beker

26 april 22:00  Donderdagavond 20.00 was het zover. De halve finale voor de beker tussen Bennekom 2 en SDVB 2, de laatste ploeg speelt een klasse hoger. Dat de beker leeft en Bennekom 2 leeft was wel duidelijk te zien. Werkelijk een schitterende entourage met een bomvolle tribune. Klasse en mooi om te zien dat zoveel supporters op de wedstijd af kwamen. Mooi ook dat Bennekom 1 goed vertegenwoordigd was op de tribune, maar ook vele jeugdtrainers en spelers.meer »

Henk van Rennes voor even uitgeschakeld

26 april 22:00  Voor de goede waarnemers ontbreekt er al een paar weken een meer dan gewaardeerd lid van Voetbalvereniging Bennekom; de bijna 91 jarige (1 juli verjaart Henk). Henk van Rennes, rechts op de foto naast zijn kleinzoon Jan (links) en zoon Geurt (tweede van links), revalideert momenteel van 2 tia's. Ondanks alles krabbelt Henk alweer flink op; praten gaat weer goed, de eigenwijzigheid nog beter en ook worden de eerste stappen weer gezet. Henk zal nog wel een paar weken door moeten trainen voordat hij weer naar huis en echtgenote kan. Bennekom 1 volgt Henk ondertussen ook weer op zaterdag via Bennekom TV.meer »

Ga naar archief